like :)

hum

Cer Try Klik Kat Bawah Neh. :)

walaupun sekejap

walaupun sekejap.



yeaaa. tajuk itu sangat ringkas dan padat.






untuk firstly, mohon maaf lar... belog fifa dah usangg dahh nehh.



aduhaiiii..



malaih dehh. hhaha. maaf yop.






okee. cerita untuk hari ini fasal form six dulu kalaa. yeaaa. aku akui form six itu sangat susahh. tapi hampa suma jangan pulak caya bulat-2 kata kuh ini.. fasal nyaa. semua tak sama dehh. hhaha. tengok situasi masing-2 yaaah.



hummm. ingin tahu fasal form six ehh? aku amek sastera. so MUET, pengajian am, kesusasteraan melayu, sejarah, bahasa malaysia. itu lahh subjek-2 aku daftar dulu kalaa. acecehh. dulu kala lar sanget kenn. hhahah.



untuk MUET. semua pelajar form six (oupsss. PRA U dehh, ingin tahu kenapa kahh? habis 2 tahun terus lari pecut ke phd/ijazah. winkk-2 ^_^) oukehh. sudah lari nampak nya yeahh. pelajar PRA-U mesti keluarken kata-2 "SUSAH BEB". "SUSAHHHH BEBBB" MUET ini tergolong kepada inggeris lahh. tapi! bukan macam inggeris biasaa dehh. sapa mow sambung phd wajib ada MUET. hhaaa. renung-2 ken lar yeaa. exam nya dibahagi ken kepada 4 bahagian. yang aku ingat.. listening, speaking, writing, dan bla blaa. ntah lar kawann.. cheq ada penyakit nenek lar. maaf dehh. hhaha.



tak percaya kahh? ehemm-2. percaya larrrrrrrhhh. kasih mulaaa. oupss. keluar pulop lagu siti dehh. hhaha. tapi insyalah suma orang boleh lepaih bank 3 dalam MUET. amenn. hheee :)



next pengajian am. subjek neh wajib PASS. ia bagai kan subjek bm dalam spm. gagal pengajian am (p.a), gagal lar pointer hampaa. hheheh. so chaiyok-2 dehh! ;) ada katanya senang p.a nehh. ada yang little bit susah sindeket. tapi korang takan tahu selagi korang tak joinn. subjek nya lebih kepada hal semasa. hheee.



kesusteraan melayu pulak, bagi aku subjek neh best doe. tak tipu aihh. sapa gila novel kah apa kahh. sure sukaa punyaa. humm, ia lebeh kepada komsas waktu spm dulu kalaa.



sejarah pulop, seperti kalian suma tahu. semestinya sudah hal sejarah dunia ini. minat kahh? jangan segan silu yeahhhh. ;) (aku oke ke'o jahh sej neh haaa :D)



hhaaaaaa, bahasa malaysia nehh. korang jangan pandang ringan beb. dia bukan bahasa malaysia macam biasa tuhhhh. bukan bukan bukannn. ini fasal sejarah bahasa malaysia. best koid. kita akan di ajar fasal sejarah percakap dulu kala.. aku tak boleh mention kan larr. hampa nak taw, cer try cer try dehh. hhehe.



hhaaaa. itu lahh serba sindeket apa yang aku tahu dehh.. harap dapat lar tolong korang siket-2 fasal form six korang tuh yeaa. tak apaa. start pada tahun 2012, form six telah tukar kepasa sistem sem. sama macam pembelajaran di kolej/pioli dan lain-2. :)







walaupun pun aku sudah jauh nun disini. (mahu tahu ya di mana? tunggu ajaa next post yeahh. ^_^) sudah pasti aku rindu untuk memakai baju kurung putih dan biru ituu.. sungguh tak tipu aihh. humm. apa kenn daya larr.


tidak apa-2-inn. walaupun sekejap disanaa, janji aku dapat sideket memory untuk memenuh ken pada tahunn neh kenn.. ekau adaa? diem sahja lar kenn. hhohoh.




nahh, kelip lar korang puas-2 yeaa. tak cukup? comment gitaww. ada sejuta lagi dehh. hhaha.





#tolong abaiken muka aku yang comot itu kehhh. (#^_^#)






















#khass untuk budak lower form 6. hampa dapat kenn? jangan lupa aku dehh. love yeah (^_^_^)

hhahahhaha. puas tak cuci mata? hheeee. maaf dehh.. lama tak update. hhohoh.



itu sahaja yang mampu untuk tatapan sikacak dan sicomel sakaliann. ^_^V

thanks yea sikacak dan sicomel for read this post. cikfifa sangat appreciate! weeeeeee :))

2 : comment dari sikacak dan sicomel ^_^:

Dhofwatul' Aisy said...

form 6?? ekekekeee.. dulu xmsk f6 sbb neh jgk... dlm kpla hotak dh mind set SUSAHHHH... tp mcm best r plak ken?? leh pki uniform skolh lg. plg bez plg beso kat skolh tuh haaa. hahaha...

cerita said...

form 6 ataw ape pon,semuanyer pd kte same jewp,susah ataw senang,smuenyer brgntung pd dri sndri meyh >.< wink2!! hehee..ape2 pon smoge maju jye yer!!

Copyright© All Rights Reserved cikkfifaliciouss.blogspot.com