like :)

hum

Cer Try Klik Kat Bawah Neh. :)

Padan muka.

padan muka.


yaaa. itu tajuk fifa hari nehh. ingin tahu kenapakahh? mengapakahh? dan lain-2 kahh?



nakk dijadikan cerita... cerita dia sebegini...


dan....


apa yang fifa tengah menaip? hhehe. maaf. tapi, suka hati fifa lahh. hhahah.. fifa yang menaip. bukan hampa kan? hhhahaha. maafkan sayya. :))



okehh. #serious mood untuk menaip (serious lah sangat) 



sapa yang kenal cikfifa dan sapa yang dah follow before neh dekat blog sebelum neh. (banyak neh-4. hhaha) mesti perasan kenapa dah lama sangat fifa diamkan diri. maaf lah hampa. ada masalah nenek sikit. so, fifa terima kasih untuk someone yang yakinkan fifa untuk buat keputusan nehh. btw, dia sangatlahh cute dan comel! :)



oukeh. milik jari-jemari yang menaip neh. bukanlah penipu ataw nak pakai nick CIKFIFA neh semata-2. fifa adalah orang yang sama. tak percaya? takpa. tunggu dan lihat (wait and see) hampa pasti dapat jawapan yang hampa harapkan. :')



belog sebelum nih ada masalah sikit. sebab tuh cikfifa buat yang baru. so, minta abaikan lah belog lama tuh. harap suma follower cheq yang dulu perasan neh belog fifa yang latest! dan yang TERAKHIR latest. insyaallah. ini intro post fifa yang pertama. 



akibat cheq dah lama tak menaip, fifa kena lebihkan masa sedikit kepada menaip. sebabnya penyakit nenek sering berlaku dan mengakibatkan... YMTT (yang mana tau-2) hhahaha. btw, thanks pada sapa yang sudi dan membuang masa baca entry yang memboringkann ini. akan di upgradekan lagi. :)

thanks yea sikacak dan sicomel for read this post. cikfifa sangat appreciate! weeeeeee :))

0 : comment dari sikacak dan sicomel ^_^:

Copyright© All Rights Reserved cikkfifaliciouss.blogspot.com